מדיניות משלוחים

דמי משלוח ואספקה

סכום דמי המשלוח יוצג ללקוח במהלך תהליך הרכישה וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. אין לראות בדמי המשלוח כחלק ממחיר המוצר אלא כתוספת תשלום לכיסוי עלות משלוח המוצר את כתובת הלקוח.

אספקת המוצר תהא לכתובת שיקליד הלקוח בתהליך הרכישה. לא ניתן לשנות כתובת ו/או פרטים שגויים שהוקלדו אלא בתוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה באמצעות מייל או ווטסאפ שיכלול את מספר ההזמנה.

הלקוח מאשר כי ידוע לו שהחברה אינה מחזיקה מלאי, אלא מייצרת כל מוצר עם קבלת ההזמנה. לפיכך זמן האספקה המשוער הוא עד 7 ימי עסקים לערים מרכזיות, ו- עד 10 ימי עסקים ליישובים מרוחקים. ימי עסקים הינם ימי חול ראשון עד חמישי בלבד; ימי חג, ערב חג, שישי ושבת לא ייחשבו ימי עסקים. יום ביצוע ההזמנה והיום בו המשלוח יוצא (יום למחרת ההזמנה) לא ייחשבו במניין ימי העסקים.

ישנה אפשרות לבחירת משלוח אקספרס לאזורי השרון בלבד, לערים הבאות: פרדס חנה,זכרון, חריש, חדרה, נתניה, רעננה,כפר סבא, הוד השרון,

כמו כן, ישנה אפשרות לקבלת משלוח אקספרס למקומות נוספים בארץ, בעלות שונה – יש לבדוק מול בעל העסק בטלפון 0546104698.

משלוח אקספרס אשר יבוצע עד השעה 10:00 יתקבל ברב המקרים עוד באותו היום ,אלא אם כן מדובר בהזמנה מורכבת).

לאחר השעה 10:00 ההזמנה תתקבל ביום שלמחרת..

בכל מקרה, תהיה השתדלות מצד החברה לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי.

מועד האספקה הינו משוער כיוון שהוא תלוי בגורמים ונסיבות שאינם בשליטת החברה. הלקוח מאשר כי ידוע לו שעשוי להיות עיכוב משמעותי באספקה כתוצאה מכוח עליון, תקלות טכניות, שביתות, השבתות, סכסוכי עבודה, מערכת המכס, תנאי מזג אוויר חריגים, מחלות ומגפות, פעולות מלחמה, טרור, חבלת סייבר, וכיוצ”ב.

הלקוח מסכים ומאשר, כי אספקת כל מוצר מכל סוג בתוך 14 ימי עסקים תיחשב זמן סביר ומקובל לאספקה, ולא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בשל כך. מבלי לגרוע מהאמור, החברה תפעל ככל יכולתה לספק כל מוצר בתוך 7-10 ימי עסקים.

התקנון של חברת השילוח את הובלת ואספקת המוצר אל כתובת הלקוח יחולו גם על הלקוח, ובלבד שאין בהם כדי להרחיב את חבות ו/או אחריות החנות ו/או האתר.

באזורים המוגבלים לגישה עפ”י תקנוני חברת השילוח, החברה תהא רשאית לספק את המוצר ללקוח במקום חלופי, בתיאום מראש.

משלוח שאבד – אחריותה של החנות תהא מוגבלת לאספקה מחדש של המוצר שהוזמן, על חשבונה של החנות, זאת לאחר שקיבלה אישור מחברת השילוח על האובדן. סעיף זה לא יחול במקרה בו האובדן נובע ממסירת כתובת שגויה או לא עדכנית ע”י הלקוח.

משלוח של בלונים מכל סוג שהוא, שלא באזור השרון ייעשה בתיאום מול החנות בלבד, לצורך כך יש להתקשר למספר 054610498 ולבצע תיאום למשלוח.

הזמנה של כל מארז הכולל בלונים יתאפשר אך ורק באמצעות משלוח אקספרס ובאזורי השרון בלבד, ניתן לבדוק מול החנות אם ישנה אפשרות לבצע משלוח עם בלונים לאזורים נוספים.

 

רכישה באתר

כל המחירים באתר נקובים בשקלים חדשים וכוללים מע”מ, אך אינם כוללים דמי משלוח.

התשלום יבוצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי, ביט או בכל אמצעי תשלום אחר שהחברה תאשר במפורש לשלם בו.

החנות רשאית לעדכן מעת לעת את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוח, ללא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף של מוצר המוצע לרכישה הוא המחיר המפורסם בעת ביצוע התשלום בפועל בסיום תהליך ההזמנה.

החנות רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות, ורשאית בכל עת וללא הודעה מוקדמת להפסיקם, להאריכם, לקצרם, להחליפם או לשנותם. המבצעים יחייבו את החנות בכפוף לתנאיהם כפי שיפורסמו באתר.

כל מוצר המוצע לרכישה באתר מוצג בדף מכירה הכולל את שם המוצר, מחירו, תיאור המוצר, מה כולל המארז וחוות דעת עליו ככל שישנן. הלקוח מאשר כי ידוע לו היטב שתמונות המוצרים וסרטונים המציגים אותם הם להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים בין המוצר לבין התמונה ו/או הסרטון המציגים אותו.

בעת תהליך הרכישה על הלקוח למסור את כל הפרטים הנדרשים ממנו במלואם ובמדויק. החנות אינה אחראית לאי אספקת מוצר ללקוח בשל מסירת פרטים שגויים או לא מעודכנים.

פרטי ההזמנה שהזין הלקוח באתר בעת תהליך הרכישה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראיה חלוטה לנכונות ההזמנה. החנות אינה אחראית לפרטים שגויים שהזין הלקוח.

עם השלמת תהליך הרכישה ע”י הלקוח תבצע החנות בדיקה של אמצעי התשלום, ולאחריה תישלח לכתובת המייל שמסר הלקוח הודעה כי העסקה אושרה בצירוף “מסמך גילוי” בהתאם לסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981. אי קבלת הודעת החנות על אישור העסקה מכל סיבה שהיא ו/או אי קבלת מסמך הגילוי אינם גורעים מתוקף העסקה כאשר זו אושרה ע”י חברות האשראי או ביט, ובאחריות הלקוח ליידע את החנות על כך שלא קיבל את מסמך הגילוי ו/או ההודעה על אישור העסקה.

אם העסקה לא תאושר ע”י חברות האשראי או ע”י ביט, תשלח החברה ללקוח הודעה מתאימה במייל בתוך 3 ימי עסקים, וההזמנה תיחשב כמבוטלת.

החנות רשאית, לאחר שניתנה הסכמת הלקוח לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, להציג ו/או לשלוח ללקוח עדכונים באמצעות המייל, לרבות עדכוני תוכן, מידע על מוצריה ושירותיה, מבצעים וחידושים באתר במשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982.

החנות רשאית לסרב לאשר הזמנת רכישה של לקוח לפי שיקול דעתה הבלעדי ומכל סיבה שהיא

 

 

מוצר לפי הזמנה

חלק מהמוצרים המשווקים ע”י החנות באתר מיוצרים באופן אישי ופרטני בהתאם לתמונות וטקסטים פרטיים של הלקוח (להלן: “תוכן פרטי.”) במקרה כזה על הלקוח למלא בדייקנות אחר הוראות והכוונת האתר, ולוודא שהתוכן הפרטי הולם את המוצר ואינו מפר את הוראות הדין.

החנות אינה יכולה לפקח על כל התוכן הפרטי המועלה לאתר, אינה מתחייבת לבדוק אותו ולא תישא באחריות כלשהי לגביו. החנות רשאית, בשיקול דעתה הבלעדי, לסרב לייצר מוצר אשר התוכן הפרטי שלו: (1) מפר כל דין, לרבות זכויות יוצרים של צד ג’ ו/או זכות לפרטיות של צד ג’ (2) מסית לאלימות ו/או לגזענות ו/או לאפליה מכל סוג (3) פורנוגרפי (ובכלל זה עירום) (4) מהווה לשון הרע (5) פוגע בצנעת הפרט (6) נאסר לפרסום (7) פוגעני בכל דרך שהיא.

הלקוח מתחייב לשפות ולפצות את החנות ו/או בעליה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה בגין כל הוצאה שתיגרם להם בקשר עם התדיינות משפטית מכל סוג הנובעת מתוכן פרטי של המוצר.

איכות תוכן פרטי שיודפס על מוצר בהתאם להזמנת הלקוח תלויה באיכות התוכן הפרטי שיעלה הלקוח לאתר (לרבות פורמט השמירה ורזולוציית הסריקה). באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא שהתוכן הפרטי שבחר מתאים להדפסה על המוצר המוזמן. סטיות קלות בצבע או בגודל ההדפסה על המוצר המוזמן ייחשבו כנובעות מההבדל בין הצבע והגודל על המסך לבין ההדפסה בפועל ולא כפגם במוצר.

 

 

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

ביטול עסקה לרכישת מוצר יהיה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “החוק”) ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 (להלן: “התקנות.”)

ביטל הלקוח את העסקה לאחר קבלת המוצר, הוא יחזירו לחנות בתיאום מראש

הלקוח רשאי לבטל את העסקה מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם, בכפוף להחזרת המוצר לחנות באריזתו המקורית שהוא אינו פגום ולא נעשה בו שימוש. חיבור המוצר לחשמל, גז או מים ייחשב כשימוש במוצר. היה המוצר ביגוד או הנעלה – הסרת תווית המחיר תיחשב כשימוש במוצר.

בעסקה שנעשתה עם לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החנות לבין הלקוח (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). במקרה כזה החנות רשאית לדרוש מהלקוח להציג בפניה תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.

אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החנות לתבוע את נזקיה בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

ביטל הלקוח את העסקה עקב פגם במוצר שמקורו בייצור ו/או עקב אי התאמה בין המוצר לבין תיאורו במסמך הגילוי ו/או עקב אי אספקת המוצר בתוך 90 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה – תחזיר החנות ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה ממנו דמי ביטול.

ביטל הלקוח עסקה שלא מחמת פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר המוצר ששולם בפועל על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ותגבה דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם. החברה רשאית לנכות מהתשלום המוחזר ללקוח את הסכום ששילמה בעד סליקת כרטיס האשראי של הלקוח בעסקה שבוטלה.

החזרת תשלום ללקוח שביטל את העסקה כדין תהיה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחנות שהוא תקין ולא נעשה בו שימוש, ותיעשה באופן שנעשה בו התשלום. אם לא היה ניתן לזכות את כרטיס האשראי של הלקוח, תשיב החברה ללקוח את התשלום באמצעי תשלום אחר.

הודעת ביטול תימסר ע”י הלקוח לחנות (בצירוף מספר העסקה, שם הלקוח ומספר תעודת הזהות שלו) בהתאם להוראות הדין.

הזכות לבטל עסקה לא תחול על המוצרים הבאים

  • מוצר שיוצר בהתאמה אישית עבור הלקוח בעקבות העסקה (למשל: הקדשה אישית, תמונה, ברכה ועוד
  • מוצר מתכלה בעל חיי מדף קצרים
  • מוצר שעל פי החוק אין להחזירו

.

 

 

החלפת מוצר

  • אין החלפות והחזרות על מוצרי חריטה, הדפסות ועיצובים אישיים.
  • החלפת מוצרים/החזרה תינתן תוך 14 ימי עסקים בלבד מרגע קבלת המוצר ושליחתו למשרדנו. בחירת המוצר החלופי ושליחתו ללקוח/ה תיעשה לאחר קבלת המוצר בשלמותו ובאריזתו המקורית ללא פגמים.

 

 

ביטול העסקה ע”י החברה

החברה רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:

  • נפלה טעות בהצגת מחיר המוצר ו/או תיאורו.
  • אירעה תקלה טכנית באתר אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאורו.
  • המוצר אזל מהמלאי.
  • הלקוח ניסה לבצע פעולה כלשהי באתר בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בניגוד לכל דין.
  • הלקוח זוהה כמי שמבצע רכישות בהיקף חריג.
  • התגלה חשד באשר למהימנות אמצעי התשלום שמסר הלקוח.
  • הלקוח לא יחויב בדמי ביטול בגין ביטול עסקה ע”י החברה.

 

 

מדיניות פרטיות

  • החנות משתמשת באתר בתקני האבטחה הגבוהים ביותר כדי לשמור על סודיות המידע ופרטיות הלקוחות. במקרים שאינם בשליטת החנות ו/או הנובעים ממעשה פלילי ו/או מכוח עליון, החנות לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו כתוצאה מהגעת מידע כלשהו לגורם עוין ו/או אם ייעשה בו שימוש לא הרשאה.
  • האתר אינו שומר כרטיסי אשראי אלא מידע בסיסי בלבד לצורך תפעול האתר – דרכי התקשרות עם הלקוח והיסטוריית הזמנות. שמירת מידע זה נועדה לצורך מתן שירות ללקוח בלבד.
  • חברות הסליקה הנותנות שירותי סליקה באתר הינן משולם וביט. בעת מסירת פרטי האשראי מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם.
  • החנות אינה מעבירה מידע על לקוחותיה לכל צד שלישי שהוא.

 

 

ברירת דין

  • פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה תהא בהתאם לדין הישראלי בלבד.
  • לבית המשפט השלום בראשון לציון ו/או לבית המשפט המחוזי מרכז, לפי העניין, תהא סמכות מקומית ועניינית בלעדית לדון בכל מחלוקת בין החברה ללקוח.

חיפוש מוצרים